case study icon

CASE STUDY Vision Express

Człowiek na szczycie góry

Wyzwania

Vision Express to lider rynku optycznego w Polsce, obsługujący miliony zadowolonych klientów. Dyrektor Informatyki - Tomasz Rychlik, odpowiadający między innymi za monitorowanie rozwiązań służących elektronicznemu zabezpieczeniu danych oraz nadzorowaniu budżetu dla działu IT, szukał partnera, który wesprze firmę w rozwoju i dostarczy innowacyjne, bezawaryjne urządzenia fiskalne.

W 2013 roku zespół Vision Express postawił przed sobą ambitny cel, aby ujednolicić i unowocześnić infrastrukturę informatyczną.

Dyrektorowi sprzedaży zależało na:

  • niezawodności oraz bezawaryjnym działaniu drukarek fiskalnych
  • odpowiedniej relacji ceny do jakości urządzeń
  • współpracy z dostawcą sprzętu z wieloletnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego
Żarówka

Rozwiązania

W wyniku wygranego przetargu firma WarPol.Info dostarczyła klientowi blisko 150 drukarek fiskalnych, które zostały zintegrowane ze środowiskiem klienta.

Po kilku tygodniach testów Dyrektor Informatyki Vision Express postanowił powierzyć nam dodatkowo pod opiekę usługi serwisowe we wszystkich salonach firmowych (dzisiaj ponad 270 profesjonalnych punktów sprzedaży). Istotnym aspektem przy wyborze dostawcy w tym obszarze był oferowany przez naszą firmę w pełni zintegrowany i działający na terenie całej Polski serwis i spełnienie wymogów SLA.

Dodatkowym atutem była możliwość korzystania ad hoc z serwisu innych urządzeń co pozwoliło odciążyć zespół IT klienta od czasochłonnych poszukiwań niezależnych serwisantów na terenie kraju. Dzięki temu zespół mógł skupić się na swoich podstawowych zadaniach.

null
Dokument

Rezultaty

Po kilku latach owocnej współpracy w roku 2020 Tomasz Rychlik poszukiwał dla Vision Express rozwiązania umożliwiającego automatyzację codziennych procesów działów finansowego i księgowego. Wybór padł na nasze rozwiązanie umożliwiające dostęp do wszystkich paragonów z drukarek fiskalnych z jednego miejsca na bieżąco.Wdrożona platforma fCloud znacznie uprościła mozolne prace tym działom.

Zespół IT mógł również całkowicie zrezygnować z inwestycji związanych z budowaniem specjalistycznej infrastruktury informatycznej do e-paragonów oraz zaoszczędzić środki dzięki rezygnacji z długotrwałych testów wdrożeniowych, jak również budowania zaplecza technicznego.

Usługi i urządzenia dostarczone przez WarPol.Info pozwoliły zespołowi Vision Express na

  • uporządkowanie infrastruktury informatycznej
  • podniesienie komfortu pracy pracowników
  • wzrost zadowolenia klientów z przebiegu transakcji w punktach sprzedaży

Chcesz dowiedzieć się więcej? 
Skontaktuj się z nami.

Więcej